jueves, 11 de octubre de 2018

AIXÍ SÓC JO

Resultat d'imatges de tecnifutbol salou Sóc Patricia Fontané Rima tinc 13 anys, vaig néixer el 29 de novembre i tinc un germà de 25 anys i una germana de 22 anys . Una de les coses que més m’agrada és jugar a futbol què és un esport que practico dels 3 anys i ja m’agradava de més petita ja que anava a veure a el meu germà en tots els seus partits i a les mitges parts dels partits, baixava baix del camp a jugar a la pilota amb ell. Al primer equip que vaig jugar va ser a l’Ebre Escola Esportiva durant uns 5 o 6 anys, fins que hem va tocar començar a jugar amb noies i vaig passar al Tortosa Ebre Femení que vaig estar jugant fins ara que estic jugant al TecniFutbol Salou, també he estat a la selecció de futbol de les Terres de l’Ebre i un somni que tinc des que era molt petita es arribar jugar al Barça o un equip famós internacionalment o fins i tot arribar a jugar amb la selecció espanyola de futbol femení.

Resultat d'imatges de trencacims pauls 2018També m’agrada anar a corre per muntanya o per asfalt. Fins i tot em vaig apuntar a la cursa Trencacims de Paüls, però no vaig puger fer-la per què tenia un esguinze al turmell i encara no el tenia curat del tot i la meva mare em va dir que no la fes pel que pugues passar.

Resultat d'imatges de lo golafre tortosa De petita vaig ser pubilla del Golafre a les festes de la cinta de , el mateix any que vaig fer la comunió. Meu vaig passar molt bé ja que estava amb les meves amigues.



Imatge relacionadaUna de les coses que faig amb el Golafre són els correfocs, també ho fan els meus dos germans, el meu pare, la meva tia i el meu tio i els meus cusins. És una activitat que si no et fan temor els petards o coses d’aquest tipus et pot agradar molt. De petita a mi hem feien molta temor peró ara estic fent-ho i ja no hem fan gens de temor. Amb lo Golafre hem anat a molts concursos d’encesses, i fins i tot vam anar al concurs d’encesses de catalunya on vam quedar primers classificats. Als corrfecos anem a la cava, la sènia, benicassim,... inclús hem anar a tarragona. Per la part de diables tenim dos dracs el més nou es diu Grafus i el mes antic es diu Golafre (d’aqui el nom de l’entitat). Amb el grup de diables organitzem l’ebrecorrefoc que es un concurs d’encesses d’aqui Tortosa. Apart de tenir diables, també tenim un grup de dolçainers acompanyats dels gegants, colla de tambor que actua a moltes festes importats de Tortosa i també tenim un grup de trail que es el grup que fa curses de montanya i moltes coses més.
Resultat d'imatges de lo golafre tortosa diables







6 comentarios:

  1. M'agradat molt es molt interesant però un poc de color no aniria mal

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies, la proxima presentació ja ficare un poc més de color. :)

      Eliminar
  2. Molt interessant. No sabia que feies això dels correfocs

    ResponderEliminar
  3. Molt interesant però li falta un poc de color i hi ha molta lletra.

    ResponderEliminar
  4. MOLT BEN PRESENTAT, COM HA DIT IKER JO TAMPOC SABIA QUE FEIES AIXO DE CORREFOCS.

    ResponderEliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.