jueves, 25 de octubre de 2018

AIXÍ SÓC JO!



Hola em dic Yhonder Ramos, vaig néixer a Tortosa i també vic a Tortosa. M’agraden molt els animals, específicament els gossos i també m’agrada caminar per la muntanya.
Resultat d'imatges de dogo argentino La raça de gos que més m’agrada és el Dogo argentí, perquè en tinc una que se diu Tara i es molt carinyosa i també el color del pelatge d’aquesta raça és de color blanc i a mi magrada molt.        


En els meus ratos lliure sempre m’agrada jugar a la Play 4, mirar Nerflix o anar a patinar al skatepark amb lo meu scooter i amb els mus amics.
Resultat d'imatges de piezas de scooter El scooter és el patinet que s’utilitza per a fer aquest esport, i és un esport urbá conegut per molta gent al món. El scooter té moltes peces i les essencials són: les rodes, el manillar, la tabla, els punyos, la direcció, el clamp i l’horquilla. 

 



Quan jugo a la play magrada jugar al Fortnite. És un joc molt popular que molta gent juga, i lo millor d’aquest joc esque és gratis.
També és fan moltes competicions guanyan diners com a la Summer Skirmish que es va fer este passat estiu. Cada dos mesos aproximadament canvien de temporada, ara anem per la temporada número 6 i si vols tenir les skins o objectes per al joc et costa 10 euros.
Skin és la indumentaria del teu personatje i despues estaria el pico per a picar, una motxilla una ala delta i més coses.


Resultat d'imatges de fortnite

9 comentarios:

  1. M'ha agradat molt la teva presentació, està molt ben feta. A mi també m'agrada molt jugar a fortnite.

    ResponderEliminar
  2. A mi tambe mancanta el fortnite i els gossos

    ResponderEliminar
  3. M'ha agradat molt la teva presentació, però jo crec que podries ficar un poc més de color al text.

    ResponderEliminar
  4. Com diu Patricia falta color al text però m'agradat molt

    ResponderEliminar
  5. M'ha agradat molt, però al últim paràgraf la lletra és un poc petita i es fa pesat per llegir.

    ResponderEliminar
  6. Ho tindré en conte tot.

    ResponderEliminar
  7. M'agraden molt els hobbyes però et recomano: lletra un poc més gran, més colors i comes

    ResponderEliminar
  8. Molt bona presentació,jo també jugo al fortnite i has ficat nerflix es netflix.

    ResponderEliminar
  9. M'agrada molt la presentació, pero el ultim paragraf la lletra era molt petita i el text molt llarg.

    ResponderEliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.