jueves, 25 de octubre de 2018

EL MEU ESTIU


Resultat d'imatges de sol con gafas



Aquest any a sigut el meu millor estiu ja 


que els meus pares no man apuntat a res i 
e pogut fer el que he volgut: anar a fer 

parkour , a pegar una volta en los amics i 

moltes coses més .

Resultat d'imatges de BOUSTambé a sigut el 

meu millor estiu perquè 

ja tenia 14 anys

podia  toreijar  als bous 

de festes de la 

Sénia 

 que lla tenia moltes 

ganes de que passes. El millor dia de 

bous 

va ser el de les vaquetes a la matinada que 

domés feien vaquetes minudes que es 
diuen besares .

Imatge relacionada


Una de les millors coses de l’estiu es la 


platja i el solet .Este estiu e anat a passar 

dos setmanetes a  Peníscola en la meua 

familia i meu e passat super be . He fet 

mols de amics a Peníscola un de ells 

estava allotjat al hotel del costat i podia 

entra en ell a la piscina de l’hotel i fins i tot al llacutsi .      

9 comentarios:

  1. M'AGRADA MOLT, MOLT BREU I DIVERTIT

    ResponderEliminar
  2. Molt ben fet!Jo també vaig anar a Penyíscola un temps. Llàstima de que no ens vegessim

    ResponderEliminar
  3. El blog ha estat molt bé ja que no s'ha fet pesat per llegir.

    ResponderEliminar
  4. En general tot molt bé, però podries canviar de colors un poc no?

    ResponderEliminar
  5. M'agradat molt, era facil de llegir ja que que les lletres eren grans

    ResponderEliminar
  6. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  7. La presentació ha estat molt fàcil de llegir, però hem de parar compte amb les faltes.

    ResponderEliminar
  8. M'agradat molt la teva presentació.

    ResponderEliminar
  9. M'agradat però hi han algunes faltes

    ResponderEliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.