jueves, 11 de octubre de 2018

PRESENTACIÓ








.Hola, el meu nom és Ivan Garcia Montañés, tinc 14 anys i visc a la Sénia . Magraden molt els deports, faig futbol

Resultat d'imatges de PARKOURpadel i magrada tambe el parkour , el parkour molta gent no el considera com un esport  pero per a mi es més que això es el meu esport preferit .La meva mare de vegades patis un poc però ja esta acostumada .

En el futbol estic federat i jugo al equip de la Sénia ara com ja tinc 14 anys jugo al cadet i de moment estic molt contem amb el funcionament . 
Resultat d'imatges de futbol
Resultat d'imatges de espaguetis a la carbonaraEl meu menja preferit son els espaguetis a la carbonara i la meva beguda preferida es la coca - cola 

.Una de les coses que últimament estic fent mol fins i tot massa es juga al FORTNITE que es un joc que sa posat mol de moda , molta gent el juga a play o x box però jo el jugo a pc , es a di , a ordenador i es massa xulo i adictiu. .Resultat d'imatges de fortnite

8 comentarios:

  1. M'ha agradat molt, perquè està molt ben decorat i casi.

    ResponderEliminar
  2. Que vol dir estar federat a futbol?

    ResponderEliminar
  3. Esta molt guay però vigila les faltes...

    ResponderEliminar
  4. Està molt xulo però vigila amb les faltes. :)

    ResponderEliminar
  5. Està molt be però vigila amb le faltes.

    ResponderEliminar
  6. Esta molt bé pero ha sigut curt.

    ResponderEliminar
  7. ESTA MOLT BE PERO VIGILA EN LES FALTES.

    ResponderEliminar
  8. Molt bé, peró vigila amb les faltes i m'agrada com està estructurat.

    ResponderEliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.