jueves, 11 de octubre de 2018

EL MEU BLOG



                              
Sóc Mario Mora i vaig néixer a Tortosa al 2004. Vaig al col·legi Sagrada Família de Tortosa.


Resultat d'imatges de TAEKWONDOM’agrada molt l’esport, però actualment no en practico cap. Fins l’any passat practicava taekwondo, un esport originari de Korea. També quan era petit vaig fer durant quatre anys natació.


La meva assignatura preferida és l’educació física, ja que practiquem esport i  alhora ens oblidem de les classes i dels exàmens.

Resultat d'imatges de bandera inglaterra
També vaig a una acadèmia d’anglès en dijous i divendres que està prop de la catedral de Tortosa.


La meva família és una part molt important de la meva vida, ja que la majoria viu tota a Tortosa i ens veiem molt freqüentment. També una part de la meva família viu a Segur de Calafell i una vegada a l’any, a l’estiu, ens reunim tots per fer un dinar familiar. Un any l’organitzem a Segur de Calafell i un altre any a Tortosa.


Quan estic a casa i no tinc res que fer jugo a la play en los amics a jocs com lo fortnite, fifa. . .




Resultat d'imatges de la tierraQuan sigui gran m’agradaria viatjar per tot el món per descobrir cultures i tradicions diferents a les nostres.



12 comentarios:

  1. esta molt be i ademes me fa gracia perque un any de natacio lo vam fer gunts i actualment anem a la mateixa academia

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies pel teu comentari i es veritat que vam fer natació junts durant un any.

      Eliminar
  2. Molt ben feta i amb un vocabulari molt correcte

    ResponderEliminar
  3. Moltes gràcies,la teva presentació també està molt bé.

    ResponderEliminar
  4. Molt ben fet el treball i amb la ortografia molt correcta.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies lo teu tambe esta molt be.

      Eliminar
  5. M'agradat molt i com diu Yhonder el treball esta molt ben fet

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies la teva entrada tambe està molt be.

      Eliminar
  6. La teva presentació ha estat molt bé i has utilitzat un llenguatge molt correcte i amb ninguna falta. :)

    ResponderEliminar
  7. M'agradat molt la teva presentació ja que no has fet cap falta

    ResponderEliminar
  8. M'agrada molt com està estuctuada la teva presentació.

    ResponderEliminar
  9. M'AGRADA MOLT LA TEVA PRESENTACIÓ JA QUE NO HAS FET CAP FALTA

    ResponderEliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.