jueves, 11 de octubre de 2018

PRESENTACIÓ


Resultat d'imatges de futbolHola, el meu nom és Iker, tinc 14 anys i Visc a Tortosa. El meu esport preferit i, per tant, és el meu hobby i el que practico cada dilluns, dimarts, dijous i divendres amb el Tortosa és el futbol. El porto practicant des de que tenia uns 8 anys. Ha sigut sempre l’esport de la meva vida i sempre he gaudit jugant-lo. També m’agrada mirar-lo, encara que no tant com jugar-lo. El equip que més m’agrada es el Barça.
Resultat d'imatges de lesiones dibujosEl jugar a futbol també m’ha suposat bastetes lesions com ara: m’he trencat el canell, el colze, algun eguins a la cama... i a part també m’he fet altres lesions que no siguin al futbol com per exemple: m’he obert el cap, la cama...  
Resultat d'imatges de fortnite mobilUna altra cosa que també m’agrada fer molt és quedar en els amics i també jugar amb els meus amics a l’ordenador a un joc anomenat “Fortnite”, un joc molt divertit, però, per a mi, sol si jugues en amics. Cada cap de setmana juguem i ens ho passem molt be.

13 comentarios:

  1. quina pena que no puges jugar a futbol pel dit espero que te milloris aix podras continua practicant el teu esport faborit

    ResponderEliminar
  2. Està molt be la teva presentació i m'ha agradat molt.

    ResponderEliminar
  3. Gràcies Mario la teva també està molt bé

    ResponderEliminar
  4. M'ha agradt molt, tens que anar en més cuidado perquè sempre estàs lessionat.

    ResponderEliminar
  5. M'agradat molt l'únic que m'agradaria que fos més llarg, i para conte en les lessions....

    ResponderEliminar
  6. M'agrada molt la teva presentació i para compte amb les lesions.

    ResponderEliminar
  7. Moltbe espero que et surti be el partit de este finde.

    ResponderEliminar
  8. LA PRESENTACIÓ ESTA MOLT BE

    ResponderEliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.