jueves, 25 de octubre de 2018

Presentació

Hola jo sóc Sergi de Tortosa i tinc catorze anys , estudio al col·legi diocesà sagrada família tot i que vaig fer la primaria al temple , vaig a un repàs i a una acadèmia d'anglés i m'agrada jugar a videojocs  

Resultat d'imatges de tortosa

Primaria
Durant la primaria vaig fer sis anys de piscina, l'últim any que vaig fer va ser en una persona de esta clase. Acadèmicanent era molt bo en mates i anglés era molt fàcil. Era mol fàcil treure bones notes lo mes dolet del cole on vaig fer la primaria va ser el menjador sempre sortia l'últim cosa que ara me pasa el mateix.

Eso
Tot i que encara no l'he acabat man passat moltes coses com per exemple que me va costar molt mes adaptarme al nivell acadèmic i si continuo sent l'últim en sortir del menjador peró lo bo es que he conegut molta gent nova i m'he trobat amb dos amics de primaria.

12 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. M'ha agradat molt i es veritat que anem a la mateixa acadèmia d'anglès i vam fer natació junts.

    ResponderEliminar
  3. Està molt bé la teva redacció, però falten punts,comes i també hi han moltes faltes.

    ResponderEliminar
  4. La teva presentació ha estat molt bé, però li falten signes de puntuacio i hi ha moltes faltes.

    ResponderEliminar
  5. Esta molt bé però hi han moltes faltes i falta color...

    ResponderEliminar
  6. El teu blog ha estat molt bé, però com quasi tots diuen, hi han moltes faltes hi hi ha poc color.

    ResponderEliminar
  7. Molt ben feta però, per a la meua opinió, falten comes i fotos. Vigila també amb les faltes. :)

    ResponderEliminar
  8. Esta bé pero falten comes i hi han faltes.

    ResponderEliminar
  9. Está bien pero hay algunas faltas.

    ResponderEliminar
  10. Esta bé pero hi han faltes.

    ResponderEliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.