jueves, 25 de octubre de 2018

EL MEU ESTIU


Resultat d'imatges de GENTE JUGANDO AL ORDENADORL’estiu d’aquest any ha sigut bastant entretingutNormalment, als estius passats feia el campus de “Multiesports” o a vegades també feia campus de futbol pel mes de juliol però, aquest ha sigut una excepció. Ha sigut un estiu més de relaxar-me, de estar en els amics i disfrutar. El juliol em vaig comprar un ordenador que em permet jugar amb els meus amics al Fortnite, i he estat jugant tot l’estiu amb els meus amics i ens ho passem molt be ja què juguem contra nosaltres i ens “piquem” i ens fem emprenyar.
Resultat d'imatges de gente de fiestaTambé he quedat molt amb la meva colla per Tortosa. Ens ho vam passar molt bé a Festes de la Cinta ja què ens deixaven quedar fins a vastant tard i anavem a la festa del parque o a la de l’auditori.
Aquest ha sigut el meu estiu, l’unic viatge que em fet ha sigut als Pirineus, però que va ser per anara a visitar els meus avis.

12 comentarios:

  1. Molt ben fet, jo també he estat jugan casim tot l'estiu al Fortnite. :v

    ResponderEliminar
  2. Jo no he estat jugan tot el estiu però casi. Està molt bé Iker m'agrada el detall en negreta i el subratllat.

    ResponderEliminar
  3. Ha sigut molt interesant saber que quasi tot l'estiu has estat jugant al fornite, ja m'ensenyaràs a jugar!

    ResponderEliminar
  4. Molt ben fet jo també he estat casi tot l'estiu jugant al fortnite

    ResponderEliminar
  5. Ha sigut molt interesant.

    ResponderEliminar
  6. M'agradat molt lo de la negreta i que esta molt ben explicat

    ResponderEliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.