jueves, 8 de noviembre de 2018

LA MEVA PRESENTACIÓ.


Hola, sóc Mireia Pujol Tomàs, tinc 14 anys i vic a Ulldecona però estudio al Col·legi Sagrada Família de Tortosa. Tinc un germà més gran que es diu Guillem, té 23 anys i viu a Tivenys, ja que el meu pare era de allí.

L’assignatura que més m’agrada és matemàtiques i física i química i la que menys anglès.

Ja fa 1 any els meus pares em van comprar un yorsay que es diu Kitty, es molt petita i em passo la major part del dia jugant amb ella.  
          
De gran m’agradaria viure a Andorra ja que es un estat molt muntanyós i m’agrada molt.
Jo faig dos esports ara us explicaré quins son i en que consisteixen cadascun:






patinatge artísticconsisteix en interpretar una peça musical patinant sobre una pista de parquet o de rajolesrealitzant piruetes, girs, salts i acrobàcies.




   
Jiu-jitsu: és un art marcial japonès que  consisteix en adependre una sèrie de claus amb la finalitat de fer combats moderns basats en la defensa "sense armes" d'un o més agressors tant armats com desarmats.

De gran m’agradaria ser dentista perquè des de petita que sempre m’ha agradat la medecina i vaig pensar que ser dentista seria la millor opció.

7 comentarios:

  1. Ha estat molt interesant i m.agradat molt

    ResponderEliminar
  2. M'agradat molt, falten algunes que altres comes però molt bé

    ResponderEliminar
  3. M'ha agradat molt homhas explicat tot molt bé.

    ResponderEliminar
  4. Me ha gustado mucho, gracias a sto ahora ya se que haces Jiu-jitsu

    ResponderEliminar
  5. Ha estat molt bé i ha estat interessan saber que fas Jiu-jitsu.

    ResponderEliminar
  6. HA ESTAT MOLT BE LA PRESENTACIÓ.
    GRACIES A LA PRESENTACIÓ, ARA JA SE QUE FAS JIU-JITSU.

    ResponderEliminar
  7. Io també fa un any que tinc un gos i em passo tot el dia jugant en ell!!
    Per cert, molt ben feta

    ResponderEliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.