jueves, 15 de noviembre de 2018

EL MEU ESTIU

Hola sóc Victor, tinc 13anys i sóc de Tortosa.

Aquest estiu l'he passat  jugan al fortnite,perqué és un joc molt divertit té divertixes molt jugan en los teus amics.

Resultat d'imatges de fortnite android

També he quedat en los amics en lo scooter i no he practicat molt i no he apres res, per la calor he quedat poc.
Resultat d'imatges de scooterResultat d'imatges de trucos de scooter

També he quedat en les festes de la cinta,meu vaig passar molt bé.

Resultat d'imatges de festes de la cinta tortosa

6 comentarios:

  1. Està bastan bé però li falta un poc de lletra. Jo també jugo al fortnite boooooooo.

    ResponderEliminar
  2. Ha estat molt bé però podries explicar un poc més del que has fet aquest estiu i vigila un poc amb les faltes.

    ResponderEliminar
  3. m'agradat però falta text podries explicar algo més

    ResponderEliminar
  4. M'ha agradat saber que t'agrada fer scooter, per l'altra part m'agrada molt que ens haguessis explicat el teu estiu.

    ResponderEliminar
  5. Un poc mes llarg i corregeix el color falta un poc més pero per el altre molt bé

    ResponderEliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.