jueves, 15 de noviembre de 2018

LA MEVA PASSIÓ

Resultat d'imatges de deportes
La meva passió és l'esport en general però el que més el futbol
Des que tenia 3 anys que jugo a futbol, la meva passió pel futbol va començar de molt petita ja que el meu germà jugava a futbol i jo anava a cada partit que feia, tant si fos a Tortosa o més lluny. Va haber un partit en que, quan el meu germà estava fent el descans jo vaig baixar al camp per jugar amb ell a pilota, tot i que la pilota fos més gran que jo.
Resultat d'imatges de futbolQuan ja vaig tenir l'edat per poguer apuntarme a un equip de futbol a la categoria més baixa què és la pre-benjami, la meva mare em va apuntar al mateix equip que el meu germà, l'Ebre Escola Esportiva.
Vaig començar jugan amb nens fins que em va tocar passarme a un equip femeni, el Tortosa Ebre-Femení. Fins ara que estic al TecniFutbol Salou. També he jugat a la selecció de les Terres de l'Ebre.
Resultat d'imatges de enduro bicicletas
Resultat d'imatges de bicicletas de enduro santa cruzUna de les altres coses que m'agrada fer és anar amb bicicleta de montanya, és a dir, enduro. La meva bicicleta és una Santa Cruz. És un esport un poc perillós ja que pot caure i fer-te molt de mal. Aquest esport el practicó quasi cada fi de setmana i al estius vaig a Andorra a Vall Nord amb els meus tios i els meus cusins.  A Vall Nord es fa la copa del món i cada any anem i és impresionant veure-la, allí estan els millors corredors i corredores del món. No fa molt que practico aquest esport però és un esport per soltar adrenalina.



Resultat d'imatges de vallnord andorra world cup









11 comentarios:

  1. Pos tingues ojo en la bicicleta que no te faigues mal

    ResponderEliminar
  2. això de la bicicleta no ho sabia, m'ha paregut molt interesant para compte amb la bicicleta

    ResponderEliminar
  3. Molt ben feta i ara ja se que t'agrada fer enduro.

    ResponderEliminar
  4. paticia no savia que Santa Cruz feia bicis

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Pos si, hi ha moltissimes marques de bici i Santa Cruz és una de les més famoses. :)

      Eliminar
  5. No sabia que te agradava anar en bicicleta que guay a mi també me agrada abore si quedem un dia.

    ResponderEliminar
  6. M'ha aparegut molt interesant la teva presentació. Tots els hiverns vaig a esquiar a Andorra i no sabia que a l'estiu es feia un campeonat de enduro.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Si, i algun hivern que altre també vaig a esquiar. :)

      Eliminar
  7. no savia que t'agradava tant la bici.Pero si savia que se te donava be el futbol i etic segur de que algun dia seras jugadora profesinal

    ResponderEliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.