jueves, 8 de noviembre de 2018

EL MEU HOBBY

Un dels hobbys que no vaig dir a l'altra presentació que m'agrada i practico és la CAÇA. La practico desde els 10 anys i vaig en mun padri, practico dos modalitats: caça menor i caça major. A la caça menor es cacen conills, tords, perdius,etc. I a la major porcs senglars, cèrvols, gamos,etc.Resultat d'imatges de jabali Resultat d'imatges de zorzal

 Jo demoment no tinc la licencia d'arma però als 14 anys ja pots trerete-la. Quan tingue temps estudiare per a passar l'examen i ja la tindre. 

Quan vaig a caçar sempre portem gossos de caça, en tinc 18 i estan molt ben cuidats. Utilitzem tres tipus de gossos: el de rastre, que són els segueixen la presa amb l'olfacte, els podencs que són els que "mouen" la caça, i els de agarre que són els que agarren a la presa. Aixó ho fem utilitza en la caça major.
Resultat d'imatges de bruno de jura   Resultat d'imatges de podenco iberico cazando Resultat d'imatges de dogo argentino chaleco

Tots els gossos porten collar en camapenes i sempre vaitgem en un remolc.
                                      Resultat d'imatges de remolque para perros de caza con perros

12 comentarios:

  1. Ha estat guay saber que caçes i no hi ha cap falta. ;)

    ResponderEliminar
  2. LA PRESENTACIÓ ESTA MOLT BEN FETA.

    ResponderEliminar
  3. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

      Eliminar
  4. M'ha agradat molt saber més coses de la caça.

    ResponderEliminar
  5. No hi ha cap falta, li posaria més color al text però m'agradat això de saber coses noves de la caça. Molt interesant

    ResponderEliminar
  6. Esta muy bien, en mi punto de vista tendrias que haber puesto algun color mas.

    ResponderEliminar
  7. Jo posaria algun colo més però per lo demes bé.

    ResponderEliminar
  8. Hi ha limit de calibre per a ala caça menor?

    ResponderEliminar
  9. Jo mai he anat a caça pero sembla divertit tal com ho expliques

    ResponderEliminar
  10. No sabia que aquest era el teu hobby

    ResponderEliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.