jueves, 22 de noviembre de 2018

Que vull ser de gran?

Primer vaig a explicar el meu somni sobre que voldria ser de gran, cosa
Resultat d'imatges de futbolistasque crec que no es compreixi. Sóc un noi que des de els 6 anys, més o menys, jugo a un equip de futbol. Aquest es el deport de la meva vida i m'encantaria dedicar-me a aquest deport, és a dir, ser un futbolista professional. Seria un treball que el faria molt agust perquè jugar a aquest deport és una de les coses que m'agrada més i a part, si ets molt bo, vius molt bé.

Resultat d'imatges de fortnite profesionalesUn altre que també es
improbable que em passi, seria ser jugador professional de videojocs, ara per ara, si pogues ser, sería del joc de "Fortnite", un joc on hi han 100 persones a una illa i has de quedar l'últim superbivent. a aquest joc jugo tots els caps de setmana amb els meus amics, com ara: En Damià, Ian, Aleix, Victor, Àngel, Yhonder, Ivan...
No crec que m'acabi dedican a això ja que hi ha gent molt bona i vec molt complicat arribar al seu nivell.

Resultat d'imatges de veterinariosUn treball que vec més possible seria ser veterinari. des de petit sempre m'han encantat els animals. encara que aquest treball sigui menys difícil de entrar que els altres, no és gens fàcil, ja que has de tenir una gran nota de batxillerat i selectivitat per poder entrar-hi.
El que també em fa repensar de fer aquest treball, és que hauria de sacrificar animals, però també salvaria moltes vides.


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.