jueves, 8 de noviembre de 2018

LA MEVA VIDA

                       LA MEVA VIDA

Sóc INSHRAH NOOR, vaig néixer a PAKISTAN pero visc a TORTOSA. Tinc un germà petit que és HASNAIN , que te 3 anys i fa P3. Fan quatre anys que estic a ESPANYA.

 LOS MEUS HOBBIES

  • A mi no m’agrada EDUCACIÓ FÍSICA.


Resultat d'imatges de EDUCACIÓ FISICA


  •       A mi m’agrada la assignatura de MATES.
Resultat d'imatges de MATES

  •       El meu menjar preferit es BIRYANI.

Resultat d'imatges de BIRYANI

  •        No m'agrada la VERDURA.
Imatge relacionada












PAKISTAN

·                El País que m’agrada és PAKISTAN. La seva capital és ISLAMABAD.

Imatge relacionada










  •      La cultura de Pakistan es molt diferent que la de Espanya.

Resultat d'imatges de CULTURA PAKISTAN


Resultat d'imatges de cultura de pakistan a guy with kurta pajama



Imatge relacionada



  LA RELIGIÓ ISLAMICA

L  la religió islamica es una religió monoteista revelada en diverses èpoques i en diversos indrets mitjançant els profetes, en especial Abraham (en àrab: Ibrahim), Moisès (Mussa) i Jesús (Issa). La tradició majoritària sosté que els missatges i revelacions anteriors han estat alterats i que Muhàmmad és el darrer profeta. Al.là es el unic Déu. El llibre sagrat es l'Alcorà.


Resultat d'imatges de la religio islamica














LA RELIGIÓ ISLAMICA



Resultat d'imatges de la religio islamicaLA MECA

Resultat d'imatges de LAS MESQUITAS LA RELIGIO ISLAMICALES MESQUITES


Resultat d'imatges de alimentacion de la religion islamicaLA ALIMENTACIÓ




Imatge relacionadaLES OBLIGACIONS



Resultat d'imatges de LAS CELEBRACIONES de la religion islamicaLES FESTES

7 comentarios:

  1. Està molt bé, però recomanaria que fiquesses la lletra més gran i menys fotos.

    ResponderEliminar
  2. Està molt bé, però estic d'acrod amb Yhonder de la lletra un poc més gran i menys fotos.

    ResponderEliminar
  3. m'agradat molt però li posaria més color al text i més gran

    ResponderEliminar
  4. Molt interesant però és molt llarg i la lletra si pot ser un poc més gran per falicitar el moment de llegir.

    ResponderEliminar
  5. Jo posaria més cuantitat de lletra escrita per tu i no estreta de internet.

    ResponderEliminar
  6. Interessant la teva cultura

    ResponderEliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.